Шукати в цьому блозі

середа, 6 квітня 2022 р.

День здоров'я

 Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.

 Наш заклад долучається до проведення  дистанційного  Дня здоров'я

План проведення


1. Фоточелендж "Спорт - запорука здоров'я". Добавляй свої фото заняття спортом, активним відпочинком, туризму згідно з темою фоточеленджу в групі КЗ "Могильненський ліцей" у соціальній мережі Фейсбук.

2. Навчання  туристичного напряму та участь у Всеукраїнських дистанційних змаганнях в'язання вузлів.

3.Обласна пізнавальна гра - квест «Здоров’я людства – відповідальність кожного» за посиланням

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: сервіси Google 
ДАТА І ЧАС ПРОВЕДЕННЯ: 7 квітня 2022 року, 10.00-17.00
КЕРІВНИЦТВО ТА СУДДІВСТВО: здійснюється оргкомітетом
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ ГРИ: аукціон складових здоров'я та здоров’язбережувальних технологій у формі віртуального квесту.
ЗМІСТ: для всіх однаковий -12 лотів, кожен з яких вартує певну кількість валеологінок (балів)
УЧАСНИКИ: індивідуальна участь
НЕОБХІДНЕ СПОРЯДЖЕННЯ: ручка, блокнот (за бажанням), годинник
УМОВИ: учасникам пропонується зайти на спеціально зроблений сайт https://goo.su/TYVHp

Мета Дня здоров’я - підкреслити важливість здоров'я кожної людини і людства в цілому. У цей день традиційно обговорюються найбільш важливі проблеми охорони здоров’я, проводяться заходи, які мотивують людей вести здоровий спосіб життя та приділяти більше уваги профілактиці захворювань. З метою популяризації знань про здоровий спосіб життя, формування у дітей та молоді в нашому ліцеї проводяться відповідні заходи. Коротко про проведені заходи у відео нижче.


Відеочелендж "Вислови відомих людей про здоров'я"








Немає коментарів:

Дописати коментар